Πέμπτη 22 Ιανουαρίου 2015

ΗΡΩΙΔΕΣ


ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ Κ* = ΕΛΛΗ
Μόλις στα τριάντα της, η Έλλη, έχει ήδη πετύχει το τρίπτυχο ''τέλεια μάνα, τέλεια σύζυγος, τέλεια επαγγελματίας''. Ή τουλάχιστον έτσι δείχνει. Μέσα σε μια νύχτα, θα βρεθεί άνεργη, άφραγκη, χωρισμένη και μ' ένα παιδί στο χέρι. Η άλλοτε σοβαρή, λογική και υπεύθυνη Έλλη, τώρα στα δύσκολα, θα αποφασίσει να κάνει επιτέλους λάθη για να μπορέσει να σταθεί ξανά στα πόδια της.


ΖΩΗ ΚΑΡΑΒΑΣΙΛΗ = ΛΟΥΚΙ
Τριάντα χρόνια τώρα, η Λούκι δίνει μάχη να κρατηθεί εκτός οικογένειας, συστήματος, σχέσης - οποιουδήποτε πράγματος θα συνιστούσε σταθερότητα και ασφάλεια. Κάθε μέρα της ενήλικης ζωής της όμως την πιέζει για το αντίθετο. Όταν θα βρεθεί υπαίτια για το θάνατο ενός ανθρώπου, θα συνειδητοποιήσει ότι οι άνθρωποι δεν είναι τόσο τρομακτικοί τελικά - τουλάχιστον όχι τόσο όσο η ίδια όταν προσπαθεί να τους αποφύγει.


ΕΛΕΝΑ ΜΑΓΓΡΕΛΗ = ΜΙΜΗ 
Η Μιμή επιστρέφει στην Ελλάδα μετά το δεύτερο μεταπτυχιακό της για να ανακαλύψει ότι καμία δουλειά και κανένας έρωτας δεν την περιμένει - παρά μόνον η καταπιεστική της μάνα και η καταπιεσμένη κολλητή της φίλη. Στο κατώφλι των τριάντα, η Μιμή θα καταλάβει πως, προκειμένου να επιβιώσει, θα πρέπει να ξεπεράσει το σύνδρομο του “καλού παιδιού” και να συγκρουστεί με ό,τι μέχρι χτες ήταν σωστό, κανονικό, ασφαλές.


ΕΛΕΝΗ ΚΑΛΛΙΑ = ΑΓΝΗ 
Η Αγνή Παπαδόγκωνα είναι επιτυχημένη δικηγόρος κατά πρώτον, μητέρα της Μιμής και της Λούκι κατά δεύτερον και οπαδός της Θάτσερ κατά τρίτον. Μια γυναίκα που μεγάλωσε μόνη της τα δύο κορίτσια ταΐζοντάς τα ομελέτες, φεμινισμό και πειθαρχία. Το εκπαιδευτικό της πρόγραμμα δεν είχε φυσικά τα προσδοκώμενα αποτελέσματα και, τώρα, που αυτό είναι πιο σαφές από ποτέ, η Αγνή θα πρέπει να παραδεχτεί λάθη και να αποδεχτεί τα παιδιά της όπως είναι: όχι-πια-παιδιά-της.


ΝΙΚΟΛΕΤΑ ΚΑΤΣΑΗΛΙΔΟΥ = ΜΑΡΙΤΑ
Η Μαρίτα, παλιά φίλη της Μιμής και της Έλλης, βασικά βαριέται μιας και ανέκαθεν τα είχε όλα. Ζει μια άνετη και φαινομενικά ήσυχη ζωή μέσα στο άψογο σπίτι-με-κήπο, δίπλα στον άψογο-αλλά-πόσο-τον-βαριέμαι σύζυγό της, πάνω απ' το άψογο παιδί της. Αλλά πια αρχίζει να της λείπει ο παλιός κακός εαυτός της. Εντάξει, όχι κακός. Ο πιο ενδιαφέρων. Και της λείπει πολύ.


ΜΙΡΑΝΤΑ ΡΙΦΙΟΥ = ΧΛΟΗ
Η Χλόη (ή Κλο), στα πέντε της χρόνια, ζει το δράμα ενός παιδιού που μεγαλώνει μόνο του τους γονείς του. Πέρα από το χωρισμό της οικογένειας, έχει να αντιμετωπίσει μία μάνα ερωτευμένη, έναν πατέρα αυτοκαταστροφικό και μια παρέα τριαντάρηδων που δεν ξέρουν τι τους γίνεται.


ΤΑΣΟΣ ΙΟΡΔΑΝΙΔΗΣ = ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ 
Στα σαραντακάτι του, ο Κωνσταντίνος Επωνυμόπουλος διαθέτει όλα τα συστατικά του 'πετυχημένου': γόνος καλής οικογένειας (όνομα και πράγμα), διευθυντής μεγάλης εφημερίδας, γοητευτικός άντρας, καλός σύζυγος για την Έλλη και ακόμα καλύτερος πατέρας για την Κλο. Όταν όμως αποκαλύπτονται οι ρωγμές στο οικοδόμημα της τέλειας ζωής, ο Κωνσταντίνος πρέπει να παλέψει για να σταθεί στα πόδια του, να έρθει αντιμέτωπος με τις αδυναμίες του και να προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα της οικογενειακής του ζωής.


ΤΑΣΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ = ΤΑΣΟΣ 
Ο Τάσος υπηρετεί με αυταπάρνηση και ενθουσιασμό την τέχνη του ως λυρικός τραγουδιστής. Με την ίδια αυταπάρνηση αλλά χωρίς ενθουσιασμό, υπηρετεί τις υποχρεώσεις του ως σύζυγος της Μαρίτας, μιας και τα τελευταία χρόνια η σχέση και η επικοινωνία τους έχουν καθαρά διεκπεραιωτικό ύφος. Για χάρη του γιου τους, Μάνου, και για την τιμή των όπλων, προτίθεται να το παλέψει. Η γνωριμία του όμως με την Έλλη, κάνει την απόφαση αυτή εξαιρετικά δύσκολη.


ΧΑΡΗΣ ΑΤΤΩΝΗΣ = ΧΑΡΗΣ 
Οι Γριές (Χάρης και Αντώνης) είναι τριανταπέντε χρονών η καθεμία και εβδομήντα το σύνολο. Είναι μαζί εδώ και πέντε χρόνια, συγκατοικούν και έχουν αποφασίσει (ο Αντώνης έχει αποφασίσει) να είναι απολύτως μονογαμικές. Καλλιτέχνες και οι δύο, ο Αντώνης είναι το μυαλό και ο Χάρης το κορμί της σχέσης. Ο Αντώνης επιβάλλει τους κανόνες και ο Χάρης ακολουθεί από θαυμασμό και δέος για την ευφυΐα του Αντώνη. Ο Χάρης όμως αρχίζει να καταπιέζεται, ο Αντώνης αρχίζει να ζηλεύει, και η μονογαμία και η ηρεμία στο σπίτι των Γριών αρχίζει να απειλείται.


ΑΝΤΩΝΗΣ ΓΚΡΙΤΣΗΣ = ΑΝΤΩΝΗΣ 
Οι Γριές (Χάρης και Αντώνης) είναι τριανταπέντε χρονών η καθεμία και εβδομήντα το σύνολο. Είναι μαζί εδώ και πέντε χρόνια, συγκατοικούν και έχουν αποφασίσει (ο Αντώνης έχει αποφασίσει) να είναι απολύτως μονογαμικές. Καλλιτέχνες και οι δύο, ο Αντώνης είναι το μυαλό και ο Χάρης το κορμί της σχέσης. Ο Αντώνης επιβάλλει τους κανόνες και ο Χάρης ακολουθεί από θαυμασμό και δέος για την ευφυΐα του Αντώνη. Ο Χάρης όμως αρχίζει να καταπιέζεται, ο Αντώνης αρχίζει να ζηλεύει, και η μονογαμία και η ηρεμία στο σπίτι των Γριών αρχίζει να απειλείται. 


ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΙΚΗΣ = ΝΙΚΟΛΑΣ
Ο Νικόλας είναι ηθοποιός, παρατηρητής του ανθρώπινου είδους, ξερόλας και επίμονος. Γνωρίζει τη Λούκι την πιο ακατάλληλη και τελικά μάλλον την καταλληλότερη στιγμή της ζωής της. Σε αντίθεση με άλλους άντρες που την έχουν διεκδικήσει, ο Νικόλας δε μασάει με την εικόνα της ανεξάρτητης, κουλ γκόμενας: ξέρει τι θέλει και σκοπεύει να αποδείξει στη Λούκι ότι κατά βάθος κι εκείνη ψάχνει το ίδιο πράγμα.


ΚΙΜΩΝΑΣ ΚΟΥΡΗΣ = ΜΑΡΚΟΣ 
Ο Μάρκος αυτοπροσκαλείται στη ζωή της Μιμής με τον αυθορμητισμό και την αυτοπεποίθηση που διακρίνουν την προσωπικότητα του. Η αμεσότητα και η απλότητα στον τρόπο που χειρίζεται τα συναισθήματα, τα θέλω του και τη ζωή του γενικότερα, βραχυκυκλώνουν λίγο τη Μιμή αλλά γρήγορα – ίσως και λίγο βιαστικά - την κάνουν να εναποθέσει σ'αυτόν όλα της τα όνειρα.


ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ ΦΙΛΙΠΠΑΣ = ''ΑΥΤΟΣ''
Ο μοιραίος άντρας στη ζωή της Μιμής. Μεγαλύτερος σε ηλικία, γοητευτικός, παντρεμένος, και Διπλωμάτης - στο επάγγελμα και όχι μόνο - έχει καταφέρει να παίρνει ό,τι θέλει από τη Μιμή χωρίς να της δίνει περιθώρια για να ζητήσει κάτι παραπάνω.


ΜΑΡΤΣΕΛΟ ΛΕΚΟΜΤ = ΓΡΗΓΟΡΗΣ
Ο Γρηγόρης είναι όμορφος, άστατος, γλυκός και πρώην γκόμενος της Έλλης. Εμφανίζεται στο σωστό μέρος τη σωστή στιγμή, όταν η Έλλη έχει ανάγκη από επιβεβαίωση και σεξ χωρίς υποσημειώσεις αλλά αργότερα θα φανεί ακόμα πιο χρήσιμος.


ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΠΑΠΑΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ = ΓΙΩΡΓΟΣ 
Ο Γιώργος έχει ερωτευτεί τη Λούκι με τον παράφορο τρόπο που μόνο ένας ρομαντικός εικοσάχρονος μπορεί να ερωτευτεί. Παραβλέπει το κάζουαλ φτύσιμο και βλέπει σε κάθε ψίχουλο σημασίας μια υπόσχεση για το κοινό τους μέλλον. Το μέλλον είναι βέβαια καταδικασμένο – ειδικά όταν ο εν λόγω εικοσάχρονος πάσχει από μανιοκατάθλιψη και δεν ακολουθεί τη φαρμακευτική του αγωγή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου